2 Haziran 2015 Salı

Merhabalar..

İmalı laf sokucu, Anlamlı , Arkadaşa laf sokucu, Sevgiliye , Erkeklere Laf sokmak, Kızlara laf sokucu sözler.

Ve bu saatler.
Artık uyumak isteyenlerle,
Hiç uyanmak istemeyenlerin kesiştiği saatler..

Allah'ım bana öyle bir eş nasip et ki, ömrümün son demlerinde bile gözlerine baktığımda kalbim ilk gün ki gibi çarpsın..

Her gece olduğu gibi bu gecede bu durumu beğenler arasından 10 kişiye uzun uzun iyi geceler mesajı atıcam !

Sizi sokakta ağlatan insanları affetmeyin.

Ben asla yapmazdım demeyin. Aşk insana yapmam dediğiniz şeyleri yaptırır. Konu aşksa büyük konuşmayın.

Sonra canından çok sevdiğin adam hiç haketmediğin lafları söyleyince yaşarken ölmek nedir öğreniyorsun.


Ben sana kalbimi açtım,en derinimi açtım..

Nasılsın diyenin ebesine kayacak kadar iyim ulen! ; )

Bir gün beni hiç anlamadıklarını fark ettim, 
Ondan sonra kimseye doğruyu söylemek gelmedi içimden..

İyiyim ben, hep aynı şeyler işte... Uyku hapları, yalan dolan gülümsemeler.

Herkesin rüyalara daldığı şu saatlerde, seni sevmeye devam eden nöbetçi bir aşığım


0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com