3 Haziran 2015 Çarşamba

günaydın mesajları ile ilgili aramalar etkileyici günaydın mesajları sevgiliye günaydın mesajları romantik günaydın mesajları komik günaydın mesajları arkadaşa günaydın mesajları aşk mesajları iyi geceler mesajları günaydın mesajları 2011 - 2015 Günaydın mesajları resimli.

Evet arkadaşlar.. Sevdiklerinize günaydın mesajı yollamak istiyorsanız sitemizi tercih ediniz. En güzel günaydın mesajları ve sözleriyle sizlerleyiz.. Resimli olarak veya sms olarak gönderebilirsiniz
.







Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. Sen’li Ben’li sabahlara sevgilim, günaydın seni seviyorum.

Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin.

♥ Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.

♥ Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın tatlım.

♥ Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum sevdiceğim.

Günaydın, günün aydın olsun can tanem. Öpüyorum kocaman gözlerinden, burnundan.

♥ Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; Süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın…

Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime.

♥ Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın her şeyim.

Sen yanımda olamasan da bugünde rüyamda yanımdaydın, bugün ellerini tutamasam da yarın ellerinle buluşacağım, günaydın bir tanem.

♥ Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.

Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.

günaydin-mesajları_2015(444)

♥ Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.

Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım…

♥ Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde günaydın sevgilim günüm aydın seninle.

Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim, günaydın güneşim…

♥ Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaydın hayatımın anlamı.

Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha, gece seninleydim gittim türlü diyara.

♥ Sevgiyi seninle, yaşamayı gözlerine, gülmeyi kalbine, sıcaklığını ellerine, gülüşün ise rüyalarımdaki meleğin ta kendisi günaydın sevgilim.

Güneşin karanlığa veda ettiği şu saatlerde beni düşünen biricik aşkıma günaydınlar.

♥ Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim… Günaydın…

Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.

♥ Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.

♥ Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte.

Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana günaydın sadece sana.

♥ Sadece rüyalarımda değil, gözlerimde yaşatıyorum seni, gözlerimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın.

♥ Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Güneş doğdu dünyamıza, gözlerini aç hadi sevgilim aşkımıza. Seni çok seviyorum. Günaydın sevdiceğim.

♥ Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın…

Her şey seninle başlar. Seninle bir her günüm seninle doğsun. Seninle batsın günaydın günümün en güzel varlığı.

♥ Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.

Bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği.

resimli-gunaydin-mesajlari_555555_(2015)

♥ Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duymadığımı yazıyorum günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Yeni bir güne seninle başlamak için her günümü senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana günaydın bir tanem diyebileyim.

♥ Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Her şeyden çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim.

Uzaklarda olup ta göremediğim ay yüzlü gülüm, bahçemin en güzel, en nadide çiçeği günaydın.

♥ Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Günaydın kadınım, günaydın hayat ve gene günaydın içimde sen olup koparamadığım kadınım…

♥ Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem.

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun sana.

♥ Sensiz günlerim karanlık sensiz aldığım nefes yarım sensiz güneşi görmeyen benim sevgilim, günaydın can özüm günün aydın olsun.

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni. Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru günaydın.

♥ Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım.

Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.

♥ Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle…

Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek günaydın.

♥ Bu sabah, bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum, güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.

İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım.

♥ Güneş herkes için doğar. Ay ise gece uyumayanlar için. Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim.

Bu doğan güneş bizim için doğuyor, yeni günü bize doğuruyor. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle günün aydın olsun sevgilim.

Gönlünüze ay doğsun, Ay’la hicran soğusun, nefesiniz sağlıklı, ömrünüz huzurlu olsun, Allah’ın selamı üstünüze olsun.
Günaydın, ağaran gün, günaydın sevinç, günaydın bitmeyen hüzün, selam tarladaki emek, sofrada aş. Selam dost, selam arkadaş.
Günaydın sokakta gözlerini açan çocuklar, bir parça ekmek için savaşan insanlar, elleri hamur kokan analar, size de günaydınlar…
Ne yapayım bu sabah ta güne fakir uyandım! Ve sana, tatlı bir tebessüm, sıcacık sevgiden başka bir şey sunamadım.
Yeni doğan güneşle başlayan bu güne günaydın, mahmur gözlerle etrafa bakan bakışlara günaydın, soğuk anında ılık alınan nefesle yaşama günaydın…
Günaydın uykusuz duvar diplerim, gönderilmemiş mektuplar, söylenmemiş şiirlerim ve unutkan dostlarım günaydın…
Güzel bir gün hayır duaları ile başlar… Hayırlı ve mutlu sabahlarınız olsun…
Cama vuran damlalar günaydın, günaydın kumrular, ekmek kırıntıları, akşamdan kalma başım kadehteki son kalan şarkı ve aynadaki yorgun savaşçım…
Günaydın sevdiğim, günaydın gülüm. Uykuda olsan da, günaydın uyumuyorsan da, günaydın…
Günaydın yarım kalmış rüyam gidip gelmeyenlerim, beklediklerim günaydın çalmayan telefonum hüzne tutsak kalemim suya yazdığım umutlar ve bir acının kızgın koru günaydın…
Bu gün yeni bir gün… Hayırlı ve mutlu sabaha uyanın… Uykucular…
Günaydın çocukluğum! Mavi önlüklü, saf olduğum çağım gülümsediğim ota, kuşa güvendiğim cana, dosta ve her şeyi pembe gördüğüm gözüm…
Allah’ın, rahmeti, bereketi üzerinize olsun, evinizde huzur, yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar…
Allahü Teâlâ’nın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasip etsin hayırlı sabahlar.
Herkese mutlu sabahlar diliyorum. Hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dilekleriyle…
Günaydın borç aldığım mutluluklar günü gelip ödediklerim zemherim, yalancı cemrelerim benim vefasızlık örneğim günaydın…

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım…
Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. Sen’li Ben’li sabahlara sevgilim, günaydın seni seviyorum.
Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin.
Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.
Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.
Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.
Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın tatlım.
Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum sevdiceğim.
Günaydın, günün aydın olsun can tanem. Öpüyorum kocaman gözlerinden, burnundan. 
Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; Süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın…
Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime.
Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın her şeyim.
Sen yanımda olamasan da bugünde rüyamda yanımdaydın, bugün ellerini tutamasam da yarın ellerinle buluşacağım, günaydın bir tanem.
Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.
Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.
Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.

Her sabah “Günaydın Aşkım” mesajı atacak bayan eleman aranıyor. Asgari ücret + prim + sigorta + telefon + sms paketi. (İsteyene yatacak yer):)
Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar…
Kurduğu alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: GÜNAYDIN…
Önceden uyanmış olup ta ayakta olanlara, bıktık artık senden bırak yakamı diyenlere, biricik kankalarıma arkadaşlarıma, beni seven ya da gıcık olup ta söyleyemeyen herkese günaydınlar olsun.
Günaydın. La kimse yok mu? Kendimi komşular görmesin diye çamaşır ipinin en arkasına asılan dantelli don gibi hissediyorum.
Okula gidenlere günaydın, işe gidenlere daha çok günaydın, boş gezenlere ise daha gün aymadı. Bu saatte aymaz.
Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…
Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın…
Günaydın ve olur da görüşemezsek iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler…
İlahi ben ya… Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji… Bende anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Ya aslında benim sana günaydın diyesin var. Günaydın…
Günaydın arkadaşım, uyan artık sabah oldu, horlaya horlaya bir hal oldun yeter artık bizdeki de can…
Bugün sana sabah kahvaltısı gönderiyorum umut dolu bir omlet, 2 dilim öpücük, haşlanmış sevgi ve hasret çayı demledim kaç şekerli olsun?
Allah ikimizin de iyiliğini versin aşkım. Beni sana seni bana, günaydın…
Aşık olamıyor musunuz? Sevgiliniz mi yok? Sabahları günaydın mesajları alamıyor musunuz? E ölün bi zahmet, ne diye yaşıyorsunuz lan?
Bugün de uyandığımda yatağıma kahvaltı gelmedi, telefonumda günaydın mesajları görmedim, tatilde ekşın olmadı, kısaca bu ne lan dünün aynısı…
Bende diyorum neden bana Günaydın Adam’ım iyi geceler herifim mesajları gelmiyor meğerse sevgilim yokmuş ya benim…

2 yorum :

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com