3 Haziran 2015 Çarşamba

Komik mesajlar, komik uzun yazılar, Sevgiliye komik sözler, Arkadaşa komik mesajlar, Anne ye ve babaya komik sözler, Facebook - Whatsapp Twitter sözleri hepsi bir arada..

Merhaba hoşgeldiniz siz değerli ziyaretçilerimiz için günce olarak herzaman komik yeni sözler Ekliyoruz. Sizlerin gülmesi için elimizden geleni yapiyoruz. Editörler tarafından en beğenilen komik sözleri paylaşıyoruz.. Kamyon mu dersiniz Şahin mi Doğan mı yoksa TIR arkası yazılar olsun hepsini bir araya topladık sizler için. 2010 yılından beri hizmet verdiğimiz bu sektör de şuan 5 yılı geride bıraktık.. 2015 e özel komik mesajları ve sözleri resimli ve resimsiz olarak sizlere sunuyoruz Artık kopmak size kaldı:) Gülmek insanı gençleştirir.. Hadi bakalım hazırmıyız?



dün yırtık pantolon aldım çok hoş bir şeydi dışarı çıktım iki saat sonra eve geldim babaannem pantolonu dikmiş.
Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış.
Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net.
Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık.
Hansel’le Gretel de ekmeklerinin peşinde iki kardeş sonuçta.
Kızlar şu sigarayı içiyorsunuz tamam anladık ama kaldırıma oturup, sanki gurbet ele inşaat işçisi olarak gelmiş gibi içmeyin bari lan.
Zaman ne çabuk geçiyor ya lan daha 15 dakika önce saat 8’di ya.
Biz de yıllar sonra birilerinin atası olacağız. Kıvırcık saçlı kızlar candır diye atasözü mü olur yapmayın etmeyin.
Kız Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtmış ama Balotelli olmuş.
Fabrika satış mağazası buldum, uygun fiyata çok güzel fabrikalar satıyorlar.
Üşengeçlik tarikatı kuracağım ama şimdi değil.
Aşk acısıymış. Seni hiç kola içerken güldürdüler de, burnundan asit geldi mi?
Arkadaşlarım için çok değerli bir insanım, hep satmaya çalışıyorlar.
Necati’nin golünde şut çektiği yerden taksimetre açsak 15 TL yazar. Oha Necati.
Gelenin gideni aratmadığı tek yer Victoria’s Secret defilesidir.


Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?

Aşk nedir bilmiyorsan gecelere sor, şu sapsarı yüzlere, şu kupkuru dudaklara sor.

♥ Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; bense hep arkandan ağladım.

Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.

♥ Whatsapp sözleri ile sevdiklerinize çeşitli güzel sözler gönderebilirsiniz.

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.

♥ Hâlet-i ruhaniyem’dir kelâm ettiğim lisân! Ya o’nadır, ya O’nunla O’lana, ya Aşk’adır, ya da Aşk’la yanana!

Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?

♥ Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.

KOMİK Sözler

♥ Buzlu votka; akciğere, buzlu rakı; karaciğere, buzlu viski; kalbe zarar verir. Özet: buz sağlığa zararlıdır.

Eve tok gelirim, annem niye dışarıda yedin der. Aç gelirim, evde yemek yok der. Evden kaçmam yakındır.

♥ Uyuyacağım diye bilgisayarı kapattım, telefondan giriyorum. Bunu da kapatınca yastıktan bir denerim herhalde galiba sanırsam.

Sevgilisinden ayrılan bir Japon ne şanssızdır lan, unutabilmesine imkan yok nereye baksa aynı yüz, kime baksa aynı gözler.

♥ Yaşlı amca “nefes alamıyorum evlat” dedi. Ooo aşık olmuşsun amca sen, geçer geçer dedim. Amca öldü. Harbi seviyormuş ama.

Bir kadın makyaj yapmadığı halde çok güzelse o sana bakmaz hacı. Boş yere heba etme kendini.

♥ Ben bardak kırsam sakarım, annem kırsa nazar. Babam kırsa o bardağın orda ne işi var…

14 Şubatta bir hevesle manita yapanlar şimdi manitaları sokağa bırakmışlar. Ortalık yalnızlardan geçilmiyor. Az idareli kullanın şunu.

♥ Ah be çocuk ah! Seninki, masalda ki pamuk prensese âşık olmak değil. Uyutulduğun ninnideki bostana giren danaya yüreğini vermek.

Benden zeki değilsen bana yalan söyleme. Benden zekiysen de söyleme. Ben hemen inanıyorum öyle şeylere.

♥ Sevdiğim bana dört elle sarılsa altıma sıçarım. Her şeyden önce insan olsun. O ne öyle yaratık gibi?

Selam ben konuşma sırasında ağızdan fırlayan tükürük parçası. Masaya düştüm, görmedim numarası yapıyorlar ama herkesin aklı şu an bende.

♥ 3 – 5 erkek peşinden koşunca havasından geçilmeyen bayanlara sesleniyorum. 22 kişi de bir topun peşinde koşuyor… Maksat gol atmak, akıllı olun.

Kız 130 kilo, zengin olmam lazım diyor. Senin paran olsa onu da yersin yine fakir kalırsın.

♥ Birde sabah uyanınca sevdiğinden gelen uzun mesajın verdiği mutluluk var. Varmış yani ben bilmiyorum da duydum.(2015 whatsapp sözleri)

Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz… Erkekler bildiğini okuyor, kadınlarda onların canına okuyor…

♥ Senden daha iyisini mi bulacağım diyen eski sevgilim benden daha iyisini bulmuş. Sözüne güven olmaz bunların.

Düğünlerde yanına gelip seni dürterek “sıra sana geldi” diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını cenazelerde onlara yap.

♥ Unutmak için bir şarkı açtım ama o hâlâ aklımda. Acaba yanlışlıkla başkasını mı unuttum? İnşallah vefasız biridir.

Unutmak öyle kolay olsaydı önce şeyi unuturdum. Yahu hani vardı ya! Neyse hatırlayamadım şimdi.

♥ Geçen gün bu saatlerde hesabımda 28 lira vardı. Şimdi de 28 lira var. Kimse paramı çalmamış. Yolsuzluk var diye aklım çıkmıştı. Yokmuş şükür.(whatsapp aşk sözleri)

Babamı arayıp babacığım arabayı kaldırıma park etmişsin dedim, yolda yer mi var dedi. Bizimkinin yolsuzluk anlayışı da bu işte.

♥ Biri var. Onu unutmamam gerektiğini çok iyi biliyorum. Fakat kimi unutmamam gerektiğini bir türlü hatırlayamıyorum.

Türk kızı yağmur yağınca, kahvesini sıcak çikolatasını alıp kitap filan okumaz; balkona 300 km hızla koşup çamaşırları toplar.

♥ Bir kadın konuşurken aşkım canım diyorsa mutlu, bunları söylemeden konuşuyorsa sinirli, isminle hitap ediyorsa bittin sen…

İstediğin kadar şehirli ol, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

♥ Olduğumdan yaşlı göstermemin nedeni; berberimin her yeni gelen cilt bakım ürününü ilk bende denemesine borçluyum.

SANA SARILMAYI O KADAR ÇOK SEVIYORUM KI. ÇÜNKÜ O SIRADA YÜZÜNE BAKMAM GEREKMIYOR.

SEN LIKÖR GIBI TATLI, TEKILA GIBI ÇARPICI, VISKI GIBI ASIL, KONYAK GIBI SICAK, ŞAMPANYA GIBI ÖZEL, ŞARAP GIBI TUTKULU, MALIBU GIBI EGZOTIK, KOKTEYL GIBI MUHTEŞEMSIN.

BIR KÖPEK ILE BIR ERKEK ARASINDA NE FARK VARDIR? -KÖPEK SADECE HALIYI KIRLETIP MAHVEDER, ERKEK ISE TÜM YAŞAMINI MAHVEDER. ŞU ARABA BENIM OLSUN. 5 MILYAR BORCUM OLSUN. SATINCA ÖDERIM.

EY BOYDAN YANA FUKARA KALMIŞ INSAN BIRGÜN ÖLÜP TOPRAK OLACAN, BIR TOHUM FILIZLENECEK OT OLACAN BIR ÖKÜZ SENI YIYECEK VE SIÇTIĞI BOK OLACAN VE HALA AYNI KALACAN..

ELLERIYLE BEYAZ VUCUDUMU ELLEDILER DUDAKLARIYLA EMDILER, ATESIYLE YAKTILAR, BILMEM NE ISTEDILER BENIM GIBI SIGARADAN?

BU GÜZELLIK, BU ZEKA, BU AKIL, HELE ŞU ANLAM DOLU GÖZLERIN BÜYÜSÜ, ALLAH BÜTÜN GÜZELLIKLERI BIR YERDE TOPLAMIŞ.NEYSE KENDIMDEN ÇOK BAHSETTIM EEE SENDEN NABER?

AĞACA ÇIKIPTA AŞAĞIYA BIR TÜRLÜ INEMIYEN FIL NE YAPARBIR YAPRAĞIN ÜZERINE OTURUP SONBAHARIN GELMESINI BEKLER, SONBAHARDA YAPRAKLAR DÖKÜLDÜĞÜNDE O DA AŞAĞIYA INMIŞ OLUR…

EGER KISI;HEM AKILLI HEMDE ÇALISKAN ISE TAKDIR ET, AKILLI DEGIL, ÇALISKAN ISE DIKKAT ET, AKILLI OLUP TEMBEL ISE IKAZ ET, HEM AKILSIZ HEM DE TEMBEL ISE IMHA ET!

MERMI YANAKLIM JARJÖR DUDAKLIM NE MERMIM KALDI NE MÜMINATIM AŞK BAKMAKTAN IBARET OLSAYDI ÖKÜZ TRENE AŞIK OLURDU.

HEY GARSON; BANA KALBIM KADAR YANIK BIR DÖNER, DÜŞÜNCELERIM KADAR KARIŞIK BIR SALATA, VE ACILARIM KADAR KOYU BIR KAHVE GETIR.

BIR GÖRSEN SANA OLAN SEVGIMI, KARSISINDA DIZ COKER MERHAMET DILERSIN. AMA ASKIM SANA BAKACAK KADAR KUCULMEDI. SEN BIR TERZININ KIZI BEN SE BIR FABRIKATORUN OGLUYUM. BIRLESMEMIZ IMKANSIZ…

SANA BIRSEY SOYLEYEYIMMI? BIR DAHA BENI RAHATSIZ ETME. BENIM PISLIKLERLE ISIM OLMAZ. ALLAH KAHRETSIN SENI.HAYATIMI MAHVETTIN ALCAK SIGARA…

GERÇEKLERI TÜRKAN ŞORAY, TARIHI DE GÖNÜL YAZAR….

ADAMIN BIRI ATA BINMEYE BAYILIYORMUŞ ATA BINMIŞ AT BAYILMIŞ.HAH .HAAA …HA..

3 JAPON SIRA ILE UÇAKTAN ATLAMIŞ JAPONLAR ÖLMÜŞ SIRA DA PARÇALANMIŞ.

BANA GECEYI ZINDAN ETTILER. AF ÇIKACAK DIYE SABAHLADIM.

BIZI ÇEKEMEDILER HALAT KOPTU.

SÖZ GÜMÜŞ OLSAYDI SÖZLÜĞÜ OLAN HERKES KÖŞEYI DÖNERDI.

ESIMLE TEK ORTAK YANIMIZ, AYNI GÜNDE EVLENMIŞ OLMAMIZ…

AŞK ÇILGINLIĞIN EN ZEVKLI TÜREVIDIR, ÖPÜŞMEK ISE ENTEGRALI…

DURUN! BURADA NEFES ALMAYIN, DAHA UCUZ BIR YER BILIYORUM…

NIYE ÖYLE APTAL APTAL BAKIYORSUN? BENIM BEN, CEP TELEFONUN. ÇANTANDA DURMAK BOĞUCU VE KARANLIKTI. BENI ÇIKARDIĞIN IÇIN TEŞEKKÜR EDERIM!

ASK BITKI ISIMLERIYLE BASLAR HAYVAN ISIMLERIYLE BITER!!!

SÜRÜNÜN SÜRÜNÜN ANNENIZDE SÜRÜNSÜN BABANIZDA, ÖMÜR BOYU SÜRÜNÜN ARKO KREMLERI…

TANRIDAN BIR ÇIÇEK ISTEDIM, O BANA BIR BAHÇE VERDI. TANRIDAN BIR AĞAÇ ISTEDIM, O BANA BIR ORMAN VERDI. TANRIDAN BIR GEYIK ISTEDIM SENIN NUMARANI VERDI.

BAŞKALARININ SENI EZMESINE IZIN VERME; EHLIYET AL, SEN ONLARI EZ…

KABADAYILIĞA YER YOK DEMIŞLER, KABADAYI AYAKTA KALMIŞ…

SON GÜLEN SEN OLACAKSIN: ÇÜNKÜ ALGILAMA SORUNUN VAR…

ANAOKULUNDAKI IKI AFACAN: -BEN BEBEKLERIN NASIL DOĞDUĞUNU BILIYORUM. -BEN DE BEBEKLERIN NASIL OLMAYACAĞINI AKILLIM!…

YAŞINIZ KAÇ?-VALLAHI HER YIL DEĞIŞIYOR…

APTALLARIN DAHI YAPAMAYACAĞI ŞEY YOKTUR, ÇÜNKÜ ONLARDA KENDI ÇAPINDA BIRER DAHIDIR.

ADAMIN BIRI BIR GÜN SINEK ILACI ALMAYA GITMIŞ.ECZACI SORMUŞ: SINEĞINIZIN NESI VAR?

BENDE ŞEYTAN TÜYÜ YOK EPILASYONLA ALDIRDIM.

YAZILIDAN SIFIR ALDIM AMA, ÖNEMLI OLAN KATILMAKTI.

OĞLUMUN ADINI MAFYA KOYDUM ARTIK BEN DE MAFYA BABASIYIM.

HATIRA HATIRA DEDIN BAŞIMIN ETINI YEDIN AL SANA BIR HATIRA SENIN GIBI KATIRA

KADININ BIRI YOLDA YÜRÜYORMUŞ HAMILE KALMIŞ.NEDEN: ÇÜNKÜ YOL DÜZMÜŞ…

BIR APTALI BIR HAFTA NASIL BEKLETIRSIN? HAFTAYA SÖYLERIM …

SANA BODURUN SELAMI VAR HANGI BODUR MU? KALE BODUR

SANA KULUMUN SELAMI VAR. HANGI KULUM MU? ENDOPLAZMIK RETIKULUM

ADAMIN BIRI YUMURTA KIRMIŞ YUMURTA ONA KÜSMÜŞ!!

BULUTLARI PEMBEYE BOYASAK YAĞMUR PEMBE YAĞARMI??

CAN BOĞAZDAN GELIR CANAN ÇAY BAHÇESINDEN..

BABA DER KI:”OĞLUM MÜJDE SANA IŞ BULDUM.” ÇOCUK HEYECANLANIR:”NE IŞI BABA?” BABA CEVAPLAR:”AŞAĞIDAKI BÜFEDE YEDIGÜN VERECEKSIN

AMERIKAN ÜROLOJI ÜST KURULUNUN YAPTIĞI BIR ARAŞTIRMA SONUCU SEX HAYATINDA BAŞARISIZ OLAN INSANLAR MESAJLARI OKURKEN TELEFONLARI SAĞ ELLERINDE TUTUYORLAR.

GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIR, KAKTÜS SEVENIN VAY HALINE.

BÜTÜN GECE UĞRAŞTIM BIR TÜRLÜ DELINMEDI, O KADAR ZORLADIM BANA MISIN DEMEDI, SABRET SEVGILIM ŞIMDI OLACAK OOOOHHHHH, DELINDI, KULAKLARINA TAKABILIRSIN KÜPENI

ELLERIYLE BEYAZ VÜCUDUMA ELLEDILER, DUDAKLARIYLA EMDILER, ATEŞLERIYLE YAKTILAR, BILMEM NE ISTEDILER BENIM GIBI SIGARADAN

ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDI, BEN DE ARABAMI SATTIM.

ÖLÜM KORKUSU SÜREKLI DEĞIL, MEZARDA BITEN GEÇICI BIR DUYGUDUR…

BITKISEL HAYATA GIRDIM. MAKSAT YEŞILLIK OLSUN.

BU TÜP BEBEK HATALI: SÜREKLI GAZ KAÇIRIYOR.

BENDE ŞEYTAN TÜYÜ YOK, EPÜLASYONLA ALDIRDIM.

BABAMA DEĞERIMI SORDUM “DÜNYALAR KADAR” DEDI, DÜNYANIN DEĞERINI SORDUM “BEŞ PARA ETMEZ” DEDI.

ERKEKLER HEP TANRI ÖNCE BIZI YARATTI DIYE ÖVÜNÜRLER. AMA BU GAYET NORMALDIR. ÇÜNKÜ HER SANATÇI ESERINI YARATMADAN ÖNCE BIR MÜSVETTESINI YAPAR…

HIÇBIR ÖNYARGIM YOK. BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR…

SOL KULAĞINI KAPATIRSAN SAĞ DUYULU OLURSUN…

BEBEĞINIZIN ALTINA YAPMASINI ISTEMIYORSANIZ ÇEVIRIN ÜSTÜNE YAPSIN…

ERKEKLER PARK YERI GIBIDIR. IYILERIN KEPSI KAPILMIŞTIR…

BEN BIR ÇOCUK, SEN BIR ÇOCUK, YAPTIK BIR ÇOCUKLUK, OLDUK ÜÇ ÇOCUK…

BIZIM BIR TANIDIK VARDI, PARAYA PARA DEMEZDI, ÇÜNKÜ “R” LERI SÖYLEYEMEZDI…

DÜN EVDE CANIM SIKILDI , KAFAMA GÖRE TAKILAYIM DEDIM. TAMIRCIYE GIRMIŞIM. BIRAZ KAFAM BOZUKTU DA…

ZORLA GÜZELLIK OLMAZ, ESTETIKLE OLUR…

SEN TERLEMIŞSINDIR, SANA TERLIK GETIRIYIM…

ABI BI SEN BAYARSIN BI DE CELAL BAYAR…

KUSURA BAKMA BIRADER, SENI BIRINE BENZETTIM.OLABILIR, BABAM ÇOK GEZERMIŞ…

BIR KAZAN VARMIŞ. BU KAZAN ÇOK IYI DANS EDIYORMUŞ. ACAIP ORYANTAL YAPIYORMUŞ. MUHTEŞEM KIVIRIYORMUŞ. BU KAZANA NE DENIR? IYI OYNAYAN KAZANSIN…

DOKTORUM SIGARADAN UZAK DURMAMI SÖYLEDI, BEN DE BIR METRELIK BI AĞIZLIK YAPTIRDIM…

KARIN OLMAK ISTIYORUM KARIN, EY BENIM KARDAN ADAMIM…

YAĞ BAKKALDA, UN ÇUVALDA, SEVGILIN SON DURAKTA…

OLM SENDE NE DERS ÇALIŞIYON, ÇEK KOPYANIN HASINI, ÇEKME KARNE YASINI…

ADAMIN BIRI MAHKEMENIN ÖNÜNDEN GEÇIYORMUŞ. MAHKEMEDEN ÇATAL-KAŞIK SESLERI GELIYORMUŞ NIYE? ÇÜNKÜ MAHKEMEDE SANIĞIN HAKKINI YIYOLARMIŞ…

TEMEL KAZI YAPINCA FADIME HASRETLIKTEN CATLAMIS…

IKI UZAYLI BENZIN ISTASYONUNA GITMISLER.BIRI BENZIN POMPASINI TUTMUS ARKASINA SOKMUS.DIGERI ONA SASKIN BIR BAKISLA:BU YAPTIGIN NORMALMI?DEMIS. DIGERI ISE:HAYIR KURSUNSUZ.DEMIS …

BOYNUMA SURTEREK GOGUSLERININ ARASINDAN ASAGIYA KALCAMIN YANINA KADAR GETIRIP YUVASINA OTURTTUM CIKAN SLAK SESI BANA GUVEN VERIYORDU EMNIYET KEMERI SEN DE TAK…

AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR…

ASK HAVUZUNA APTALLAR DUSER, AMA BENI ITTILER…

BU MESAJ OZEL BI FREKANSLA GONDERILMISTIR.ZEKILERDE HAFIZA KAYBI APTALLARDA KISA SURELI KORLUK IBNELERDEDE BI ANLIK GULUMSEME YAPAR…

SENI GORUNCE GOZLERIM DOLAR, KULAKLARIM MARK…

OGLUM MUJDE SANA IS BULDUM! NASIL IŞ, BUFEDE YEDIGUN VERECEKSIN…

TEMEL ILE DURSUN TRABZONDA KAZI YAPIYORLARMIS. KAZ OLMUS…

GUCLU KOLLARI ILE BENI KOLTUGA OTURTTU..ÜSTUME ABANDI..ELINE ALDIGI KOCAMAN ALETINI AGZIMA SOKTU.. COK CANIM YANDI VE AGZIMDAN KANLAR AKIYORDU..AMA CURUKK DISIMI SONUNDA CEKMISTI…

AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM…

BUTUN BISIKLETLERE BINDIM, BISAN A BINEMEDIM…

DÜNYADA IBNELIK OLMASAYDI ; DUNYA YUVARLAK OLMAZDI…

ICME ASK SARABINDAN ACIDIR AMAN DIKKAT ET KIZIM BABASI HOCADIR.

AĞLIYORUM SEVGILIM AĞLIYORUM ELIMDE BIÇAK AĞLIYORUM SANMAKI SENIN IÇIN AĞLIYORUM MUTFAKTA SOĞAN DOĞRUYORUM

OSMAN-I AHALIDE TERFIY-I TEMAYUZ ILIM IRFAN ILE OLMAZ.. YA OLACAK KUVVETLI ILTIMAS YA OLACAK MADENI HAZ.. YA DA OLACAK DELIKLE TEMAS..

BIR ÇIN ATASÖZÜ DERKI; KAKONO HAKIRI SOKOMOYU TOKAJI; ANLAMI:NEKADAR DÖNERSEN DÖN G.T YINE ARKADADIR

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİN İÇİNE SIÇARIM SENİ BİRAN GORMESEM CANIMA KIYARIM EĞER BİR GÜN ÖLÜRSEM MEZARIMA TOPRAK ATMA O KÜREĞİN SAPINI G..ÜNE SOKARIM

ADAMIN BIRI WARMIŞ IKINCI DÖNEM KURTARMIŞ!!!!! IHI IHI IHI :-))))))

BIR ÇIN ATASÖZÜ DERKI; KAKONO HAKIRI SOKOMOYU TOKAJI; ANLAMI:NEKADAR DÖNERSEN DÖN G.T YINE ARKADADIR

BAŞKALARININ SENI EZMESINE IZIN VERME; EHLIYET AL, SEN ONLARI EZ…

YAVRU MAYMUN ANNESINE SORAR: -ANNE BIZ NEDEN ÇIRKINIZ? ANNESI CEVAP VERIR: -HALINE ŞÜKRET SEN ŞU MESAJI OKUYANI BIR GÖRSEN!

Evet arkadaşlar paylaştığımız komik sözleri. Whatsapp - Facebook - Twitter 'de paylaşabilirsiniz.. Umarım hoşunuza gider!

0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com