2 Haziran 2015 Salı

Ayrılık sözleri, Anlamlı ayrılık mesajları, Kısa ayrılık sözleri, 2016 ayrılık mesajları, Sevgiliye ayrılık sözü, En koyucu ayrılık mesaj ve sözleri paylaş.


O Sonbahar gecesi sewdim seni, aylar geçti ama hiç unutmadım. Sabrettim direndim tam kawuşacaktım, bu seferde sen beni yüz üstü bıraktın.

Seni yüreğimin derinIiklerine attım!Üzerine çelik kapılar kapattım. Beni öyle incittinki seninle olan ıı hatıraları bile hatırlamıyorum! Sen cezanı KENDİ KENDİNE werdin!

Sema sustukça gönlüme hicran dolar. Gül bülbülü bul o güzel günleri anar. Derler ki gönül derdine tek çare unutmak. Heyhatt! Ununtmak bile bana seni fısıIdar.

SEN BENİ aldattın bırakıpta ellere kaçtın. SENİN hatanı anladım. BEN SENİN kitabını çoktan kapattım.

Yaktın sewgi denen duygularımı. Yıktın dağlar gibi umutlarımı. Çaldın bugünümü yarınlarımı. Gel canımıda al. acımıyorsan ACIMIYORSAN.

Seni sewiyorum desem inanır mısın? Sakın inanma çünkü seni hiç sewmiyorum.!

Sen hiç bir şeye değmezsin werdiğim sewgimin bile değermi bilemedin bundan sonra hiç bişey değerini biImeye gerek yok çünkü aşkımıza son noktayı koyuyorumm.

Eğer birgün gökyüzünün kara mawi çizgisinde bir kırlangıç sürüsü görürsen. BiI ki kanatlarındaki buruk gülümsemelerle ıslak tebessümler benden sana kalanlardır.

Sen gitmekle eylem yaparsan bende seni unutmakla dewrim yaparım.

AsıI SewiIdiğini Gördün, Şimdi de NasıI Unutulduğunu İzle.!


İIk Sigaramı Bi CaMİ awlusunda içtim Neden Orda Diyorsan! Cami Awlusu Günahımın Yeri Mühebbet wereceğim yerdir Şahit olacak yerimdir İsyanlarımın SAKİNleŞTİĞİ YER.

Bazen şen bile “way be!” dersin kendine; tek satırIık adamları nasıI roman yapmışım gönlüme.

Benim sana olan aşkım sonsuz ama senin bana olan aşkın sorumsuz.

Çok daha fazla söz için aşağıdadan devam edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com