2 Haziran 2015 Salı


Kızları Etkileyen, İnsanları etkileyen sözler, Kadınları ve erkekleri etkileyen sözler, Sevgiliyi Etkileyip Aşık eden sözler, Kısa Etkileyici mesajlar, 2010 - 11 12 13 14 15 16 sözleri sizlerle..

  • Oysa ne kadar güzel duruyordu yıldızlar saçlarında.
  • Gideceksen arkana bakmadan git bu aşkın geri dönüşü olmaz artık.
  • Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.
  • Seni her özlediğimde gökten bir yıldız eksilseydi gökyüzü kapkaranlık olurdu.
  • Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim, cennette köşküm olurdu.
  • Şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, seni severken, sensiz olmak.
  • Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin.
  • Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım. İyi geceler.
  • O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum.
  • Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı sende gördüm aşkım.
  • Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz, sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
  • Eğer gökyüzü bir parça kâğıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.
  • Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgârlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.
  • Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir. Bugün yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle. Seni seviyorum!
  • Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin, sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.
  • Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Unutma bir öpücük borçlusun bana.
  • Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm tüm kâbuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem!
  • İyi ki varsın bir tanem rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun iyi geceler sevgilim seni çok seven aşkın.
  • Allah’ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim, iyi geceler.
  • Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.
  • Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak…
  • Eğer gökyüzü bir parça kâğıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.
  • En güzel aşk sözleri, etkileyici sözler, sevgi sözleri, güzel sözler sitesi.
  • Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni…
  • Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!
  • Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni…
  • Hasret kapımda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir şehirde gözlerim onu arıyor.
  • Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim.
  • Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.
  • Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. Sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi vereceğim, sev ama incitme!
  • Hasretin öldürdü beni! Şimdi geceler çaresiz. Şimdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.
  • Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.
  • Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem.
  • Yıldızımsın kaymayacak, güneşimsin batmayacak Hayatımsın yaşanacak, umudumsun tutunacak, Bu kalp seni hiç unutmayacak…

0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com