31 Aralık 1969 Çarşamba












Herşeyden vaz geçtim sen beni aldattın ya ben işte şimdi bittim…


Aldatılcak kadar üzmedimki seni nefret edicek kadar aldattın beni!


Sana harcadığım zamana lanet verdiğim değer haram olsun..


Bakma artık arkana yolun açık olsun adın ihanet olsun..


Herşeyden vaz geçtim Sen Beni Aldattın ya Ben işte şimdi Bittim…


Belkide sensizlik daha güzeldir benim için belki aldığım nefes sensiz daha çok mutlu edicek hücrelerimi yolun açık olsun mutlu ol ihanetinle..


Yarınlarıma sakladığım en güzel umutlarımı ihanetine hediye ediyorum ve seni hayatımdan siliyorum elveda sana ve yalanlarına!!!


Aldatılcak kadar üzmedimki Seni Nefret edicek kadar Aldattın beni!


Artık bedenimi unuttum, kalbimle yaşıyorum ve ihanetinin bedelini kalbimle can çekişerek veriyorum…


Aldatma sözleri ile eski sevgilinize değerinizi bilmediği için kapak gibi bir söz yollayın.


Sana Harcadığım Zamana Lanet Verdiğim Değer Haram oLsun..


Aldatmanın acısı büyüyor içimde, ne kadar üzülsemde söz geçiremiyorum kalbime senin adına ihanet koydum, tesellisi yok bunun içimde..


Bakma Artık Arkana Yolun Açık Olsun Adın ihanet Olsun..


Çok sevdim seni çok istedim seninle mutlu günleri yaşamayı ama benim yaşadığım tek şey aldatılmanın bedeliymiş..


Paramparça ettin sana olan duygularımı, ben senin için sevmiştim hayatı, şimdi görüyorumki aldatmakmış senin için tek dogru yalan…


Fazla Değer Vermiceksin Karşındakine güvenip ihanet ettirmiceksin kendine!


Hani bitmezdi bu AŞK? hani birbirimiz için vardı en güzel yarınlar, hepsi yalan oldu hepsi ihanetinle parçalandı…


Aldattın ya işte Şimdi Sana güle güle..


Ben seninle hayata sarılmak isterken sayende hayattan kopmak için kendimi feda ettim..


Zehir oldu nefes almak bana ihanetin kucağında, haram oldu yaşamak bana sensiz geçen yaşanmamış hayatımda…



Sponsor Bağlantılar





www.oguzelsozler.com


Unutma Gün Gelir Devran Döner Arasın Bu Beni Başkasında Bulamazsın Aynı Aşkı başkasında!


Yaşarken toprağın altına soktun beni ihanetini görmemek için bitirdim sana olan sevgimi elveda sana..


Seni sevdim beni sevdiğin için sana taptım beni birazda olsa yüksek gördüğün için eh be vijdansız nerden bileyim beni aldatacağını lanet olsun lanet o sana şimdi allahından bul


Aldatılmanın tadı ölüm gibi geldi kalbime, sana inanmakla hata yaptım sana inanmakla hayattan uzaklaştım…


Kırbaç yedi kalbim ihanetinle, duygularım çöktü sayende aldatmanın bedelini yaşıyorum şimdi sessiz günlerimde haykırıyorum içimden lanet olsun sana lanet olsun seni seven saf duygularıma.


Hayatta kimse için aglamaya degmez Aglamaya degenler zaten aglatmaz Birgün aglaman gerekirse basini dik tut ki Gözyaslarin seni aglatan kisi kadar alçalmasin


Seni düşünürken farkettim aldatmaları, senin sözlerin aklıma geldikçe anladım yalanlarının tertemiz duygularıma ihanetini…


Fazla değer vermiceksin karşındakine güvenip ihanet ettirmiceksin kendine!


Aldattın ya işte Şimdi Sana güle güle..


Unutma gün gelir devran döner arasın bu beni başkasında bulamazsın aynı aşkı başkasında!


seni sevdim beni sevdiğin için sana taptım beni birazda olsa yüksek gördüğün için eh be vijdansız nerden bileyim beni aldatacağını lanet olsun lanet o sana şimdi allahından bul


Hayatta kimse için aglamaya degmez Aglamaya degenler zaten aglatmaz Birgün aglaman gerekirse basini dik tut ki Gözyaslarin seni aglatan kisi kadar alçalmasin


Seni sevmekmiş tek hatam, sana inanmakmış kendime olan saygısızlığım, şimdi sen yoksun yanımda aldattın beni yalanlarınla…


Yalanlarına yalanlarımla cevap vermek istemiyorum, gözlerime bakki ne kadar yalancı olduğunu gör, gözlerim anlatsın sana gerçekleri..


Kenardan be geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim su senin olsun bir tane sewgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tanede bende war haberin olsun…


Gözlerini kaçırdığında anladım bitmiş bana olan sevgin peki ozaman neden yalan attın? söyleseydin gerçeği bende giderdim sessizce hayatından şimdi anladımki saygında bitmiş elveda yalancı sevgili..


HAYATTA KİMSEYE DEĞERİNDEN FAZLA DEĞER VERME ÇÜNKÜ HAYAT ACIMASIZDIR İNSANLAR İKİ YÜZLÜ


Seven insanı bilmez sevilen, seven insanın halinden anlayamaz sevilen, ve sevilen aldatır seven yanar benim gibi ama sevilen bilmez içinmin yandığını senin gibi..


Ne zaman seni düşünsem aylanlar geliyor aklıma gelen yalanların arasında saklı ihanetinin bedeli helal olsun sana aldattın beni..


Kır Kalbimi Gönlün Olsun, Al Herseyim Senin olsun…Simdi Baska Kollardayim, Buda Sana “KAPAK OLSUN”


Bir gün gelir sende ağlarsın, işte ozaman belki beni anlarsın! ve sonra ihanetin acısını yaşarsın, yaşadıkça belki aşkdan ders alırsın…


Ben Aldatılsamda Gururumla Çıktım Yola, Sen Beni Aldatsanda Gururun Ayaklarımın Altında…


Aldatmakta varmış benim gibi seveni, umarım sende benim gibi olursun seversin deli gibi birini, yaşarsın ihanetin en güzelini…


Aldatılmak Varsa Aşk da Bütün İhanetler Başlar Yavaşça…


Sana nefes aldığım sürece dua edeceğim sanmaki mutlu ol diye sende sev ve benim gibi aldatıl sende sev benim gibi yan diye..


Beni Seni ihanet için aldatmak için sevmedim, Seni Bütün ihanetlerden Adiliklerden korumak için sevdim Aşkım…


Dertlerime bir yenisini ekliyorum seninle başlayıp saf duygularımla sonuçlanan ve aldatmanın cezasıyla biten…


Ne Aldatmak Yakışır Bana Nede Aldatılmak Yakışır Benliğime…


Gülümse hayata gülümse yaptıklarına sen sadece gülümse aldatarak çekip gidişlerine…


Yalanların Kucağında kaldım çaresiz, sana inanırken yarım kalmışım şimdi anladım sensiz..


kenardan be geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim su senin olsun bir tane sewgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tanede bende war haberin olsun…


Kır kalbimi gönlün olsun, al herseyim senin olsun…Simdi baska kollardayim, buda sana “KAPAK OLSUN”


Ben aldatılsamda gururumla çıktım yola, sen beni aldatsanda gururun ayaklarımın altında…


Aldatılmak varsa aşk da bütün ihanetler başlar yavaşça…


Beni seni ihanet için aldatmak için sevmedim, seni bütün ihanetlerden adiliklerden korumak için sevdim aşkım…


Ne aldatmak yakışır bana nede aldatılmak yakışır benliğime…


0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com