31 Aralık 1969 Çarşamba













Fırat Kaba - Elveda Şarkı Sözü



Kalbim senden yana dargın olsada
yinede sevmekten hiç vazgeçmedim
çok işkence ettin şu aşkın bana
yinede bu kalbim nefret etmedi

Hiç düşünmedin mi? bende bir insanım
benimde bir gurur taşıdığımı
Hiç düşünmedin mi? bir sevgi
beni nasıl mutlu edeceğini

Sevgide hiç gurur olur mu dedim
yıllarca peşinden gezindim durdum
baktım olurmu diye ele güne karşı
yıllarca katlandım mutlu göründüm


Değişicek bundan sonra sana karşı tüm duygular
ağlamayacak o gözlerim sensiz olacak yarınlar
tamamen sileceğim hayatımdan senle geçen tüm geçmişimi
hiç yaşamadım sayacağım seninle yaşanan herşeyi
Elveda sana ve o guruna elveda
Elveda o acı veren aşkına Elveda

Çok acı çekerek sensiz bilmiyorum
zaten senlede ben hep mutsuzdum
af dilemek için geç kalmadın mı?
Herşeyi mahfettin anlamadın mı?



0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com