31 Aralık 1969 Çarşamba













Murder Dwight Gece Gezen İkili Şarkı Sözü



Geri geldik harbi bir deli gibi
emeğime karşılık alnımdaki teri silin dur
biraz düşün yoksa yalan edilir aklındaki düşün
Son zaman Ankara ortamı gazla
Ben ülkeyi sen ilçeni kovala

Yeni albüm bu diğer adı hits moruk
kan kaybederken almıyorum soluk
rakip makip anlamam sallarım zarları
sıra bizim artık kaldırın kafaları

Saldırı son hız senin için heyecan
yaratacak sözleri sıraladım kağıda
sana göre boş ama kızın bana hasta
Gece gezen ikili Murder ve Dwight

Gelipte çatanı bekleme gün için
Murder ve Dwight çok iyi bir seçim
Kendini koyuver daha var sabaha
Gece gezen ikili attı bir zar daha.

Ritmimi kıs kafaları salla
Basları tizleri sesleri sorgula
elleri havada tut ve sorun olmasın
Göster kendini ki zaman dolmasın
Her vuruşa evet birşeyler ekle
Üst üste katıp o günü bekle

Bize her amigo orkestra şefi
sana göre müzikse fifti mifti
Tiki takılırım ama sadece evdeyim ki
Faça Şahinim yok şimdi üzdüm seni
Hatalarım var evet değilim ganste filan
cocuktum belki ama uyandım o rüyadan
Siz aynı yolda koşmaya devam edin
ben arkadan jipimle eşlik ederim.


0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com