16 Haziran 2015 Salı

Merhaba beyler bayanlar.. Enyeniguzelsözler ile karşınızdayız. Başka sitelerde bulunmayan dobra sözleri sizlerle paylaşıyoruz.. Umarım hoşunuza gider..



Gitmeye Çalışan Birine ;
Koşmayı Öğretin. . !


Gözlerin Geldi Aklıma Yine Hayallere Daldım ,
Sezen Aksu Misali ; Ben Sende Tutuklu Kaldım . .


Sonra Bir Çığlık Duyulur Gecenin Derin Sessizliğinden ;
YETİŞİN LAN AKLIMI KAYBETTİM . 


Bende Bilirdim Elbette Seni Ağlatmasını Da ;
KIYAMADIM . . Be aşkısı!
Bensizde Bir Ömür Geçirebilirsin ;
Müsait Bir Yerine . .
Sana Gökyüzünü Ismarladım ;
Gülüşlerinde Güneş Batsın Diye . .


Var Gibi Gözüken Ama Olmayan İnsanları ,
Silin Hayatınızdan. . 


Ruhumdaki Düğümler Fazlasıyla Sıkı '
Kimsenin Onları Çözecek Kadar ince Tırnakları Yok . .


Vardır Sizinde ;
"Keşke Hayatıma Hiç Girmeseydi" Dedikleriniz . 


Rezil Bir Aşkı Yaşamaktansa ;
Asil Bir Yalnızlığı Yaşamak Daha Mantıklı . 


Çakal Gibi Dostum Olacağına ,
Aslan Gibi Düşmanım Olsun . . 


0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com