2 Haziran 2015 Salı

Kısa aşk sözleri, Anlamlı aşk sözleri, Facebook aşk sözleri, Engin üzün aşk sözleri, 2015 Aşk sözler, Yeni aşk sözleri, en güzel aşk sözleri, Whatsapp aşk sözleri


Hayatımız Yatağa Uzanıp ,
Düşünmekle Geçiyor . . 


Silin Hayatınızdaki Tüm Gereksizleri ;
Öncekilere Kapak , Sonrakilere Ders Olsun .


Bizimkisi Heves Değil Nefesti .
Belkide O Yüzden Kaybettik . .



Mutluluğa Rastlayanlar ,
Söyleyin Bir Ara Bana da Uğrasın ; Parası Neyse Veririz .


Sadece Hayallerim Yıkıldı ,
Duruşumda Bir Sıkıntı Yok . .



Biliyorum , Mutlu Değilsin .
Yaptığın Kahpelikler Vicdanını Rahatsız Ediyor .



Sözünü Tutmayanı ,
Gözüm Tutmuyor Kardeş . 


Sonra Anladım ki ;
Cenazeler Ölenler İçin Değil , Kalanlar İçindi . 



Söylenecek Çok Şey Var Aslında ,
Ama Hep Susuyorum . .


Beddua Falan Etmem Ben Sana ,
Kendin Gibi Birine Düş Yeter . .


Ne Yaparsan Yap ;
Sana Karşı Ölen Duygularım Bir Daha Dirilmeyecek . 


Baktın Olmuyor ,
Yak Bir Sigara Daha . 


Bir Sonbahar Akşamında Rüzgara Yenik Düştü Hayallerimiz ,
Ondan Sonra Hep Yarım Kaldı Gülüşlerimiz . 


Hayatımda Hep "Çok Şey" Sandığım İnsanların ;
Aslında "Hiçbir Şey" Oluşunun Yükünü Taşıyorum . 



0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com