2 Haziran 2015 Salı

Güzel sözler paylaş, 2016 güzel söz, sevgiliye güzel söz, arkadaşına güzel sözler, facebook güzel sözler, güzel sözleri paylaş




Dinini Bilmeyen Hiçlerle , İhanet Eden İtlerle ,
Soyunu Bilmeyen Piçlerle İşim Olmaz . 


Dik Duruşunuzu Bozmayın Asla Bir Kahpe Uğruna ,
Sadece Babanızın Annenizin Elini Öpmek İçin Eğilin Hayatta . 


Sizi Sokakta Ağlatan İnsanları ;
A F F E T M E Y İ N . 


Hiç Kimsenin Seni Anlamadığı Anda ,
Köşene Çekilip Küfür Edersin Bu Kahpe Hayata . 


Söz Gümüş , Sükut Altınsa ;
Hak Edene Sövmek Pırlantadır . 


Dünyaya En Çok Yakışan Manzara ,
Sabah Namazı Vakti Işıkları Yanan Evlerdir . 


Çok Değil ;
Elindeki Telefon Kadar Akıllı Olsan Yeter . .


Gömleğin Yakasını Öpenle Değil ;
Ütüleyenle Gelecek Kurulur , Bilin İstedim .


Kimi İnsan Vardır , Yokluğunda Yeri Dolmaz .
Kimi İnsan Vardır , Varlığında Bir Halt Olmaz . 


Bazen İhanet Edersin Kendine , Hemde Seve Seve .
Bazen Umutlarını Silersin , Hemde S.ke S.ke .


Sigarayla Konuşup ,
Kendi Kendime Kadeh Tokuşturacak Kadar Yalnızlığı Tanırım . ( Alkolik sözler  )


Tek Tutkum Sen Olabilirsin Ama ;
Unutma , Tek Ümidim'de Sen Değilsin . 


O Kadar Eczane , O Kadar Hastane Gezdim ;
Azer Bülbül Gibi İlaç Bulamadım . 


Aşk , Baş Omuzdayken Yaşanır .
Bacak Omuzdayken Değil . .


Gidenler Kaça Ayrılıyor Bilmiyorum Ama ;
Biz Paramparçayız Lan . 

0 yorum :

Yorum Gönder

 
damar sözler, ayrılık sözleri aşk sözleri Zirvehit.Com